Vejledning til valg af produkter
Telefonisk vejledning:
Vi udøver professionel vejledning til salg, brug og/eller valg af vores produkter:(+45) 787 666 64
Hav venligst dit ordrenummer klar.
I visse perioder kan forekomme lang ventetid på telefonen. I vores FAQ kan du få svar på de mest almindelige spørgsmål.
Chat med os
Track and trace
Når vi overdrager din pakke til fragtselskabet, er transporten og selve leveringen af din pakke, fragtselskabets ansvar.
- Kontakt derfor GLS Danmark
- Telefon: +45 7633 1111
- Kontaktside: https://gls-group.eu/DK/da/gls-kontakt
Specifikke spørgsmål til forsendelse
Har du specifikke spørgsmål til din forsendelse eller track og trace, kan du kontakte os på telefon +45 787 666 64.
Efterlysning af en pakke
Hvis du har snakket med fragtselskabet, og de oplyser at pakken HAR VÆRET i deres varetægt, men at den i øjeblikket er væk, vil vi håndtere efterlysningen af pakken og hjælpe dig med at finde den eller erstatte indholdet.
Du skal sende os en email på [email protected], hvor du oplyser ordrenummer og tracking nummer.
Som oftest finder fragtselskabet pakken igen indenfor 1 uge, fra den dag efterlysning blev oprettet af os. Hvis fragtselskabet skønner at pakken er forsvundet, sender vi hurtigst muligt en ny pakke til dig :)
Butik København:
Uplandsgade 70
2300 København
Telefonisk kan der forekomme lang svartid, da de ansatte ofte er travl beskæftiget
Butik Helsingør:
Stengade 48C
3000 Helsingør
Telefonisk kan der forekomme lang svartid, da de ansatte ofte er travl beskæftiget